loading...
mihan-it
mihan-it بازدید : 79 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

ممیهن ای تی

با انجام دادن این هک شما میتونین تمام
معادن خود را تبدیل به طلا و یا تمام معادن خود را به اکسیر تبدیل کنین
یعنی میتونین از Elixir pump ها طلا استخراج کنین یا از Gold
mine ها اکسیر برداشت کنین :)

mihan-it بازدید : 64 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

میهن ای تی

زمانی نه چندان دور داشتن امکاناتی مانند بلوتوث و اینفرارد (اشعه مادون قرمز) یا فراتر از آن داشتن دوربین یا رنگی بودن صفحه از مهمترین فاکتورهای خرید گوشی جدید بود اما درحالی که هنوز مدت زیادی از آن دوره نگذشته معیارهای خرید گوشی تلفن همراه حداقل طی پنج سال گذشته چندین بار تغییر کرده است.

mihan-it بازدید : 100 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

میهن-اای تی

در کنفرانسی در سال 2014 در تورنتو یک گروه از محققان سرویس بهداشتی هوشمند ارائه داده‌اند که به گوشی هوشمند متصل می‌شود.Numi یک سرویس بهداشتی لوکس هوشمند است که توسط شرکت کوهلر آمریکا طراحی و ارائه شده است.Numi تقریباً شبیه به سرویس بهداشتی‌های ژاپنی پهن است و دارای بلندگو برای پخش موسیقی است،این سرویس بهداشتی درِ اتوماتیک دارد و کاسه سرویس بهداشتی گرم است و پاها را گرم می‌کند و برای سالمندان و بیماران که دچار پادرد هستند، بسیار مناسب است.

mihan-it بازدید : 69 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میهن ای تی میفرماید

داستان های ترسناک از اولین بار که کتاب ها چاپ شد و فیلم ها ساخته شدند، در میان مردم شهرت داشته اند. با به وجود آمدن نوع جدیدی از صنعت سرگرمی به نام بازی های کامپیوتری این سبک در این صنعت نیز ورود پیدا کرد.
با اینکه اولین فیلم ها یا داستان های ترسناک نتوانستند علاقه مندان زیادی را جذب خود کنند، بازی ها از اولین روزها موفق شدند تا جمعیت زیادی را جذب سبک خاص خود کنند. در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از بهترین بازی های ساخته شده بر اساس امتیازی که از منتقدان دریافت کرده اند. سیستم این امتیاز دهی به صورت درصدی است.

mihan-it بازدید : 97 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میهن ای تی میفرماید

 امروزه برای مبارزه با بی سوادی راه های گوناگونی را پیش رو گرفته اند.با پیشرفت تکنولوژی نیز امکان کمک رسانی به این قضیه بسیار قوی تر و بهتر شده است. طراحان همه روزه وسیله  جالبی را برای پایان دادن به جهل در دنیا ابداع می کنند.

mihan-it بازدید : 73 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میهن ای تی میفرماید

بازی کردن با کامپیوتر تفریح بسیاری از افراد هنگام اوقات فراغت و استراحت چه در محیط خانه و چه در محیط کار است اما بسیاری از این افراد از لپ تاپ استفاده می کنند یا ماوس هایی دارند که مناسب برای بازی نیست و از سرعت و کاربری لازمه برخوردار نیست.

لذا شما دنبال ماوس می گردید که هنگام بازی بیشترین لذت را از آن ببرید لذا براتون امروز تعدادی از بهترین ماوس ها رو انتخاب کردیم که بهترین کاربرد و عمل را به انتخاب کارشناسان دارند.

mihan-it بازدید : 46 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مین ای تی میفرماید

حال   تبلت ها اندرویدی روز به روز که جلو می رویم، قوی تر، با قابلیت های بیشتر می شوند و از کاربران خانگی به سوی کاربران بیزینس پیش می روند. انتخاب اپلیکیشن مناسب برای محیط های کاری، می تواند به استفاده از تبلت به عنوان BOYD به مهندسان  کمک کند.

mihan-it بازدید : 74 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میهن ای تی میفرماید

حتما ویندوز 8 مایکروسافت تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. اما بر مبنای آن چه که تا کنون از این ویندوز می دانیم؛ این سیستم عامل می تواند خیلی بهتر از ویندوز 7 باشد

شاید هیچ شرکتی پر نفوذ تر از مایکروسافت در حوزه سیستم های عامل دسکتاپ پیدا نشود. این غول نرم افزاری، سراسر بازار سیستم عامل را در جهان به دست گرفته و ثابت کرده که قادر است هر نسخه ویندوز را با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی اش ارائه دهد. هیچ چیز هم که نباشد، مایکروسافت فضای بازار سیستم های عامل را به خوبی می شناسد و می داند که باید برای موفقیت در این بازار چه کاری انجام دهد.باماهمراه شوید...

mihan-it بازدید : 81 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

میهن ای تی میفرماید

به کمک این ترفند موبایل که برای گرفتن خلافی ماشین در سایت تخصصی موبایل قرار گرفته است شما به راحتی و تنها با ارسال یک پیامک میتوانید میزان جریمه خودرو خود را مشاهده نمایید.

 

mihan-it بازدید : 43 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میهن ای تی می فرماید
ودر دنیای لاینتهانی اینترنت ؛ روزانه ویروس ها و بد افزار های زیادی ساخته و منتشر می گردد.بعضی از این بد افزار ها ممکن است ، مرورگری که شما با آن به اینترنت متصل می شوید و صفحات وب را مشاهده می کنید ، مورد هدف و هجوم خود قرار دهند و به اصطلاح سیستم کامپیوتری شما را آلوده نمایند.بعضی از وب سایت های آلوده ، می توانند در قالب یک حفره امنیتی به مرورگر تحت استفاده شما نفوذ نمایند و یا در قالب نصب پلاگین ها و افزونه های نا مطمئن توسط شما ، به هجوم علیه مرورگر شما بپردازند.

mihan-it بازدید : 63 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میهن ای تی می فرماید

آیا شما می دانستید که پرفروش ترین گوشی دنیا یک iPhone یا حتی یک Galaxy نیست. فروش این گوشی 250 حتی میلیون عدد است و این رکورد متعلق به Nokia 1100 است و همین امر این گوشی را به محبوب ترین گوشی دنیا  ساخته است.
بهترین دلیل فروش بیش از اندازه این گوشی, قیمت مناسب آن است..

mihan-it بازدید : 49 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)



بیشتر مردم در نگاه اول، تغییر قالب‌بندی یك فایل می‌تواند پیچیده و گیج كننده به نظر برسد. مخصوصاً  با انواع كلمات مخفی كه در كادرهای مربوط وجود دارد، آشنایی نداشته باشید. واقعیت آن است كه بر خلاف نگاه اولیه،كار آن چنان هم پیچیده و سخت نیست. فتوشاپ تقریباً 20 نوع قالب‌بندی مختلف به یكدیگر تبدیل می‌كند و می‌توانید هر كدام را كه مایلیدهستید  انتخاب كنید.بامیهن ای تی باشید

mihan-it بازدید : 387 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگرحتی  شما یک وبگرد باشید دانلود را هم یکی از ملزومات خود می دانید.در دنیای مجازی ،اصولا فایل های  را فشره یا zip  می کنند.شاید دیده باشید فایل های بالای ۱ گیگ به چند فایل تقسیم می شوند.جدا از دلیل این کار شاید شما یک بخش ان را داشته باشید و بخواهید ان را به تنهایی انزیپ(unzip)کنید.حتما متوجه می شوید که به سادگی نمی توانید یک پارت را انزیپ کنید.در این مقاله از سایت  به انزیپ کردن یک بخش از یک فایل چند پارتی خواهیم پرداخت.بامیهن ای تی باشید

mihan-it بازدید : 44 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ومدیر اما فیسبوک اخیرا ویژگی ای جدید افزوده که آن را بیشتر در وی چت دیدیم و در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های دیگری وجود داشته. فیسبوک امکان دیدن مکان دوستان (Nearby Friends ) را برای کاربران موبایل فراهم کرده اما این امکان فعلا برای همگان قابل دسترس نیست و همچون  جدیدش باید افراد کمی انتظار بکشند.

برای این که این امکان را فعال کنید یا از فعال بودن آن مطمئن شوید باید منوی چت در سمت راست وب سایت فیسبوک را انتخاب کرده و اگر این امکان برای شما فعال شده باشد (Nearby Friends) را در بالای صفحه و در زیر فیلد جست و جو مشاهده می ‌کنید. در واقع در اینجا شما می‌توانید لیست و مکان دوستانی را که در نزدیکی شما قرار دارند مشاهده کنید.بامیهن ای تی باشید.

mihan-it بازدید : 55 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اما برای فعالی سازی Godmode فقط باید یک فولدر بسازید که بتوانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. Godmode جایی هست که تمام Setting های ویندوز ۷ + تنظیمات مخفی را یک جا بطور خلاصه و مفید به شما ارائه میدهد.
 قابلیت در ویندوز ویستا هم بود ولی در ورژن ۶۴ بیتی مشکلاتی نیز گزارش داده شده است.با روش زیر می توانید فولدر Godmode رو بسازید و به همه ی تنظیمات ویندزو ۷ دسترسی داشته باشید.بامیهن ای تی باشید...

mihan-it بازدید : 54 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

PDF چیست؟

PDF فرمتی مدیریتی  است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مثل Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.
به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایلPDF بگیرند، چون ممکن است در کامپیوتری که می خواهند از آن فایل استفاده کنند نرم افزار سازنده ی فایل وجود نداشته باشد.درادامه با میهن ای تی همراه شوید.

mihan-it بازدید : 49 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 



 این پروژه از مرحله آزمایشی خارج شده و با رفع نقایص آن به یک طرح کامل و قدرتمند تبدیل شده است.

 

اگر در Google+يك اکانت  ساخته ايد و مي خواهيد دوستان فيس بوك خود را به اين اکانت منتقل كنيد، چطور بايد اين كار را انجام دهيد؟ با اين روش ايمن مي توانيد دوستانتان را به Google+دعوت كنيد...

 اين روش را امتحان كنيد ضرر ندارد..با مین ای تی همراه شوید

mihan-it بازدید : 81 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مفتخریم به اطلاع کلیه بازدیدکنندگان گرامی برسانیم که سایت جدیدmihan-it با نگاهی نو و با امکاناتی درخور، برای سرویس دهی بهتر به شما عزیزان در حال تکمیل و آماده سازی می باشد.اين سايت كه با ظاهری جديد و به روز طراحي شده است از نظر ظاهري با سايت قبلي كاملاً متفاوت‌ است.امیدواریم که لطف پروردگار شامل حال همه ما باشد و پیشرفتی روز افزون رو برای همه دوستان و بازدیدکنندگان آرزومندیم.

امیدوارم با کمک شما دوستان عزیز بتونیم سهمی کوچک در پیشرفت مملکتمون داشته باشیم.

mihan-it بازدید : 260 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

م

طراحی اثری هنرمندانه از یک اسب در فضای زمستانی در فتوشاپ 

 

در این آموزش، روش طراحی چنین تصویر شگفت انگیزی را با استفاده از انواع تکنیک های ترکیب، براش های سفارشی و غیره یاد می گیرید. در این آموزش پیشرفته تعدادی براش تعریف شده است که شما می توانید به جای استفاده از آن ها، براش مورد نظر خودتان را بسازید.

 

mihan-it بازدید : 154 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

s

تصاویر لایه باز پوستر فیلم شهر خرابه از گرافیک ریور | 232 مگابایت | فرمت PSD 

 

در این بخش شاهد نمونه های دیگر از تصاویر لایه باز با موضوع پوستر فیلم شهر خرابه می باشید، این تصاویر با فرمت PSD ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.منبع:persiangfx

mihan-it بازدید : 73 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (1)

s

إعمال افکت های رنگ و نور بر روی عکس در فتوشاپ 

 

اغلب اوقات زمانی که یک عکس را مورد پردازش قرار می دهیم، هدف اصلی ما تنظیم نورها و رنگ ها جهت دستیابی به یک صحنه زنده و واقعی است؛ ولی گاهی اوقات نیز ارزش آن به این است که جهت بهبود دادن عکس، با استفاده از افکت های فوق واقع گرایانه، آن را مورد ویرایش قرار دهیم. إعمال رنگ، افزایش کنتراست و اضافه کردن افکت های نور می تواند تصویر را همان طور کند که در مجلات یا بر روی بیلبوردها می بینیم.

 

 

mihan-it بازدید : 105 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

س

در این ساعت از سایت سعید گرافیکوکتور گاو وحشی را با کیفیت بالا و فرمت EPS مخصوص نرم افزار ادوبی فتوشاپ برای شما آماده کرده ایم که می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید

mihan-it بازدید : 57 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

d

برای امروز در سایت سعید گرافیک پوسته بسیار زیبای شرکتی و فارسی آسمان را برای سیستم وردپرس آماده کرده ایم. دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب…

 

امکانات:
اسلایدر
دارای چند رنگ مختلف
پنل قدرتمند تنظیمات (epanel) فارسی
تنضیمات سئو
ایجاد برگه ورود
برگه گالری
برگه پروفایل
برگه نقشه سایت
برگه تمام صفحه
آجاکس
و…

دمو:دموی انگلیسی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 2,054
  • بازدید کلی : 14,825
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for saeidgraphic.rozblog.com